Follow | Home
ZackYanie
07 August 2012 | 8/07/2012 | 0 comments
assalamualaikum ,

haiyooo . aku tidak tahu mahu post apa . busy dengan buku :) . al maklum lahh trial SPM sudahh mengejar aku . ta boleyy lari daripada nya tetapi taerpaksa berusaha untuk menghadapi nya . kepada semua yang bergelar pelajar . tuntut lah ilmu bukan untuk peperiksaan tetapi tuntut lah ilmu untuk masa depan mu kerana ilmu adalah segala gala nya bagi korangg :)

aku terjumpa surat ini . jambu wooo . korangg baca taww . penulis aku ta tahu . tapi maybe dia ini seorangg lelaki . bahasa dia . amboyyy :) bacalah dengan lafaz basmalah :)

hayy :) terima kasih kerana sudi jadi makwee aku dooo . kehadiran kau dalam hidup aku memberi sinar kebahagian dalam hari hari yang tempuhi . kau sentiasa di sisi aku di saat aku gembira mahupun kecewa . tetapi sekarangg . kau tiada lagi untuk membahagiakan hari hari aku . kau telah hilangg . kau ikut aliran yang bertentangan daripada aku :( yess . aku tahu . aku ta mampu memiliki kau selama nya . tetapi . errr . apa yang aku mahu adalah memliki kau selama nya .

amboyyy ayat dia :)

kau pelajar baru dalam sekolahh aku . tetapi aku terasa kau sudahh berada lama di situ . tapakan pertama kau di blok kelas ku . membuatkan kerdipan mata aku terhenti buat seketika . ohhh . sungguh ayu nya kau ketika itu . tapi . aku tahu . aku hanya seorangg murid biasa , bergaya biasa dann segala nya biasa :) aku hanya mampu stalk kau dari jauh . aku menjadi seorangg stalker untuk seseorangg yang bergelar perempuan . aku suka lihat pipi kau yang omeyy , mata cina kau yang cute , gaya jalan kau yang ayu dann perangai kau yang cukup sempurna bagi seorangg perempuan . aku mula mengenali kau di facebook . DP kau . wuuu . HOT :) aku mula menyapa kau dann kau memberi kann respons yang baik . kau punya style mesej amat bertepatan dengan gaya aku bermesej . pepanjangg macam karangan SPM dooo . tetapi itu la yang aku suka . sesi perkenalan kita bermula dengan cukup meriah sekali :) dann itu yang aku takkan pernah lupa . aku mula mengorak langkah dengan memberanikan diri untuk menjadi seseorangg yang special di hati kau . hari guru iaitu 16 mei 2012 aku melamar kau sebagai sebagai seorangg kekasih . kau terima aku :) u always make me smile like a crazy man . when i'm read your message , i'll smile and others will say . are u okeyy ? ohhh . i'm not crazy okeyy . but i just happy with what i read :)

speaking tuu :) tahh betul entah takk :)

panggilan yang kita gunakan . sungguh comel . kau ibarat kann cinta kita ibarat cinta gula gula kapas pink sebab ia begitu sweet . masih ingat deal kita ? kita pernah deal setiap kesalahan kita buat kau akan bagi lolipop kat aku dann aku akan bagi air milo kotak kat kau . even ia nampak tidak adil tetapi aku suka kann deal tu . masih ingat roti yang aku berikan kat kau setiap kali kita rehat :) ia memang kenangan yang cukup manis untuk diingati :) kita ta pernah datingg kat luar sekolah kann atas sebab sebab tertentu . first kau ta boleyy keluar rumah sebab ayah kau ta bagi dann yang kedua sebab aku stay hostel :( tapi ituu ta menghalang untuk kita date di dalam sekolahh . first date kita ialah pada hari khamis . tarikh sudahh lupa mekk . tapi time exam masa tu . kita date setiap hari tidakk kira panas mahupun hujan . sebab apa yang kita mahu adalah menatap muka orangg yang kita sayangg :) kita luangg kan masa untuk bersama di dalam fune . aku berasa sungguh gembira bila kau balas semua mesej yang aku berikan . apa yang membuatkan aku bangga dengan kau adalah gaya mesej kau yang cukup matangg :) kau balas macam train yang sedangg meluncur dengan laju yang sedangg membawa muatan yang besar . i mean . kau balas dengan laju dann pantas walaupunn mesej tuu panjangg berjela jela . wuuu . aku suka macam itu . aku balas pepanjangg so kau punn kena lakukan perkara yangg sama :)

sweet nyaa macam gula gula kapas pink di pasar :) LOL

but one day , aku khianati cinta kau . aku curanggg . aku sedar kesilapan aku tuu .aku terlalu bodohh dalam percintaan . aku ta hargai kasih sayangg yang kau curahh kan kepada aku :( aku . errr . aku ta berniat untuk berlaku curangg terhadap kau . aku . errr . minta maaf sangat :(

bodohh nya mamat nie !

kau masih boleyy terima aku ? bodohh nya kau . kenapa kau masih terima aku . but terima kasih yang teramat sangat aku ucapkan kepada kau :) kau hadir lagi sekali dalam hidup aku :) mulai daripada saat ini . kau berjanji untuk menjadi seorangg yang setia kepada kau . no more girl in my life except u . only u in my life and in my heart dear :) aku menjadi seorangg yang setia untuk kau . aku berubah untuk kau . mulut aku . terhad kepada perempuan lain sebab aku ingin menjaga kau soranggg . yess . aku tahu itu cara yang salah . tetapi . aku yakin kengkawan aku memahami aku :)

tahu punn kau berubah !

wehhh . kau khianati aku balik ! errr . aku ta tahu na cakap apa . but . terima kasih :( errr . aku . errr . da buat yang terbaik buat kau . tapi . sampai hati kau . how dare u ! errr . aku sakit hati sangat . kau lenyek hati kau dengan kejam . kau curangg dengan kawan aku wehh . kawan aku ! errr . ta boleyy diterima dek akal . aku tahu kau minat dia . tapi , kenapa kau pergi kepada dia selepas kau memiliki aku . kenapa wehh ! apa yang kurangg kat aku . ke kau na balas dendam kat aku wehh :( aku sedar kesilapan aku sebelum nie . tapi . aku da berubah . berubah sebab kau sengal !

padan muka kau ! tapi kasihan kau !

kau pilih aku semula semasa kau perlu membuat pilihan antara aku ataupunn dia . terima kasih kerana memilih aku . di saat tuu aku punya air mata meleleyy keluar doo . F**K that shit . aku ta pernah menangis disebabkan seorangg perempuan . but kau . errr . aku maapkan kau . aku teruskan semangat untuk jaga kau even hati kau disakiti . aku heal hati aku balik . aku tahu aku kuat . sebab tuu aku tampal dann kutip hati yang pecah pecah demi menjaga kau semula . aku cinta kau sengal ! sebab tuu aku jaga kau bebaik ! sebaik mungkin !

kasihan mamat nie :(

itu crush kau ? ohhmygodd ! okeyy . fine . itu . errr . amat . errr . sakit nya hati aku dooo .pasal twitter kau pilih dia . even kau kata dia ta tahu apa yang berlaku . errr . terima kasih kau buat keputusan tanpa berbincangg dengan aku . kau terlampau awal membuat kesimpulan dann keputusan ! aku perangg dingin dengan kau dalam fune . itu yang palingg menyedihkan . aku ta tahu na salahkan siapa dalam hal ini . kalau ikut aku . aku salahkan dia .sebab dia yang sibuk sibuk menyebokk dalam relayy kita . aku perasan . semasa kau pilih aku tu . mulut kau berkata . aku . but mata kau . errr . aku pandangg dia kan ! mekasihh wehhh :( aku tawar hati kat kau ! sakit hati ! tapi . aku ta boleyy lupa kau . semakin aku paksa untuk ingat benda lain . bayangan kau hadir memberi aku kedukaan yang amat memilukan ! kau torehh hati aku dengan kejam ! kau siram hati kau dengan asid yang meghakis hati aku dengan teruk ! terima kasih !

jangan menangis yee mamat :'(

kenapa aku masih kejar kau ? sebab aku ta boleyy lupakan kau even apa yang kau buat terlampau menyakitkan hati hati . aku macam orangg bodoh kann . tapi aku boleyy kelihatan seperti apa apa untuk orangg yang kau sayangg . aku ta kesah apa orangg lain mahu cakapkan . tapi . aku adalah diri aku dann aku sentiasa menjadi aku . bukann orangg lain . aku bersabar untuk mendapatkan kau semula . kau dengan crush kau . makin . errr . semakin kurangg kah peluangg aku untuk bertakhta di dalam hati kau ? aku akan berusaha untuk menandingi dia even peluangg aku makin tipis . jika aku ta dapat kau . aku puas kerana sudahh bersungguh sungguh mencuba untuk mendapatkan kau semula :(

wooo . gila laa . betul betul cinta mati :)

segala mesej mesej kau yang amat memilukann . aku save untuk tatapan di kala aku kesedihan . biarkan aku melayani perasaan pilu aku ini . aku cukup kuat untuk menghadapi nya . kau pernah cakap yang kau ni kuat kan :) aku minta maaf jika aku selalu memerli orangg , mencuba menjatuhkan orangg lain atau membangga diri . kau sedarr kan aku . terima kasih . tiada niat untuk aku membangga diri . aku mahu . errr . sorry kalau kau rasa itu membangga diri :( aku salah . aku sedar kesalahan aku . aku terima apa yang kau cakap dengan hati yang terbuka .

krik krik krik :)

kau belum kenali aku dengan cukup sempurna . itu ajee aku mahu beritahu . aku tahu , aku ta mampu jadi yang sempurna buat kau . tapi , aku sentiasa berusaha untuk menjadi yang sempurna buat kau . kenali aku , ingati aku dann jangan kau delete mengenai aku di dalam otak mu :)

prottt~ euwww . busuk !

aku tahu . kau mahu menjaga dua hati sekali gus . tapi percaya lah . kau takkan mampu . aku dengan dia . berbeza . jurang perbezaan yang amat besar . kau perlu membunuh hati salah seorangg daripada kiteorangg berdua . itu ajee yang cara nya . even ia amat menyakitkan hati tetapi itu lahh yang perlu dihadapi olehh salah seorangg daripada kiteorangg . aku akan terima segala nya dengan redha dann hati yang terbuka . ini berkenaan hati kau . kegembiraan kau dann hidup kau . fikir masak masak sebelum kau menyesal membuat keputusan :) aku hormati segala keputusan kau sebab aku sayanggg kau sengal !

tutttt . habesss~

soryy . aku ubah cara penulisan surat yang sebenar . act . teruk gila gaya bahasa dia :) harap maklum :) kasihan kann mamat nie . adoyyy . aku minta maaf . nama tidak boleyy di mention kerana ia bakal mengaibkan orangg ini . kepada yang terasa . sorry . aku minta maap sesangat . bukan mahu memburukkan mana mana pihak :) okeyyy . happy go lucky !

nasihat untuk korangg 
 - pasangan korangg akan berasa lebih dihargai - It feels good to hear someone say TAKE CARE. But it feels so much better to hear someone say 'I will take care of you' 
   sorry main copy and paste ayat dekat twitter :) 

wassalam :)

I try not to miss you, I try to let go, but in the end, you're always on my mind :(


Older | Newer
♣ TWILIGHTLAKERS'Z ♣
Template By : Izzat ELFish