Follow | Home
ZackYanie
14 April 2012 | 4/14/2012 | 0 comments
hello semua . lama aku tak update blog . rindu dengan semua isi-isi yang terkandung di dalam blog ini . rindu jugakk dekat lagu tema aku ni . actually ta banyak benda aku hendak post . al maklum lahh busy .

bola sepak peringkat mssd sabak bernam dimenangi oleh sekolah aku . aku gembira kerana sekolah aku menjadi johan dan aku turut tumpang gembira kepada nor azam , nazim saleh , khairi shuhaimi , fazreen hazrie . dan sesiapa lagi yang dapat mewakili sabak bernam . korangg buat betul-betul ok ! bagi sabak bernam johan . mampu kah ? haha . nak tahu player sekolah aku tak ?

goalkeeper - muhammad zakaria , shahril azri
defender - nitaji , varenth , nazim saleh , sugentiren , haziq mustapha , muhd hedir , lim sen kai
midfield - armal fakarrudin , khairi shuhaimi , fazreen hazrie , aravin , karim khan , hafiz , mohd rafiq
striker - nor azam , azhad , firdaus , mursyid , farhan nizam
coach - ustaz murizal , cikgu amran , cikgu nazahir , cikgu samad , cikgu salim , cikgu saifullah , cikgu basori

aku menjadi goalkeeper utama . dibolosi sebanyak dua jaringan daripada awal hingga menjadi juara mssd sabak bernam . nitaji bertindak sebagai left defend yang mempunyai tendangan yang tidak tentu arah . varenth sebagai last man yang mempunyai mind set yang bagus dan dibantu oleh nazim saleh sebagi stopper yang paling mantap dan berpengaruh kerana dia adalah kapten serta berjaya memperoleh satu gol . sugentiren sebagi right defend yang mempunyai stamina yang mantap . tidak mengenal penat . armal fakarrudin left wing paling rajin . crossing yang mantap dan tahap kelajuan yang sesuai serta menjarinkan satu gol . khairi shuhaimi dan fazreen hazri seakan playmaker yang merancang gol . tapi tidak dapat gol . cuma assist aje yang ada . aravin sebagai right wing yang mempunyai kelajuan yang agak lemah . tetapi cossing yang merbahaya . mursyid sebagai striker . hanya satu gol  tetapi cubaan yang banyak serta merbahaya membuatkan goalkeeper lawan menggigil ketakutan . top score for our school is nor azam . sepuluh gol yang menakjubkan dan kawalan di dalam kotak penalti yang mantap seakan robin van persie . kelajuan tahap maksima . striker yang paling berpengaruh yang diharapkan oleh sekolah kiteorang . # sori kepada nama yang tidak disebutkan . malas hendak tulis .

SDM - STARP --- 1 : 1

YOKE KUAN - STARP --- 0 : 3

SAMPP - STARP --- 0 : 3

SMKBT - STARP --- 0 : 5

SMKUA - STARP --- 0 : 3

SMKSB - STARP --- 1 : 3


kemenangan yang agak bergaya . cukup membanggakan sekolah STARP . haha . untuk pengetahuan . STARP selama lima tahun tidak pernah mendapat gelaran juara u-18 . tahun ni kiteorg yang hilangkan dahaga gelaran juara ! tahniah kepada barisan pemain bola sepak sekolah kerana berjaya merangkul gelaran juara . pasukan STARP 1 Malaysia ! byebye .







                                                              - gambar kenangan di final -















- main player -


- stopper - : C :


- goalkeeper -


- striker -


- striker -


-left wing -


- midfield -


- midfield -


- right wing -


- left defend -


- last man -


- right defend -




- reserve player -


- striker -


- right wing -


- left wing -


- midfield -


- midfield -


- striker -



- penyokong -








- final -

                                     




#apa-apa pertanyaan boleh ditujukan di chat box . byebye . thank you for spent time for read what i post .






Older | Newer
♣ TWILIGHTLAKERS'Z ♣
Template By : Izzat ELFish