Follow | Home
ZackYanie
04 February 2012 | 2/04/2012 | 0 comments
spm candidate . wow . itu lahh aku . tahun nie dahh spm . awal nya . tidak puas lahh berada di sekolahh . terlampau banyak lagi angan-2 yang aku ingin impikan . angan-angan mat jenin . tuu kerja aku . hehe .

bercinta di sekolah menengah . mampu ke sampai ke pelamin cinta nya itu . haha . tidak mampu kann . so . tak payah yakin sangat lahh kalau bercinta ! kepada spm candidate like me . tumpukan lahh fokus anda pada pelajaran supaya anda tidak menyesal . salah langkah dalam bercinta . kita boleh cari yang lain tetapi kalau salah langkah untuk spm . alamat menyesal lahh sampai ke tua . tapi . ada jugak yg memerlukan pasangan untuk menghadapi spm . kalau korangg rasa bolehh . do it . but igt ! jangan kalau korangg dahh berjaya . korang lupa kan pasangan korangg tuu . sori kalau ada yg terasa yekk . aku jenis yang memerlukan teman cinta cos dia dapat membantu aku tuk menghadapi spm uhh . so . siapa nak ikut cara aku . bolehh lah .

aurat . rambang betul mata aku apabila melihat wanita-wanita yg berada di facebook . tidak boleh tahan nafsu aku nie . haha . tapi . aku tetap pertahankan pendirian aku sebagai lelaki budiman . hihi . jagalah aurat mu untuk malam pertama mu wahai wanita seluruh dunia . hehe . tutup lah aurat mu . dan manfaatkan lahh aurat mu itu . hehe .

mata yang ALLAH kurniakan kepada ku ini . aku manfaatkan nya dengan sebaik mungkin . hihi . bukan untuk bermain mata dengan perempuan mahupun memandang aurat orang lain . tetapi , aku gunakan mata aku ini untuk bermain mata dengan ayat al-Quran dan buku-buku yg berkaitan dengan agama serta pelajaran spm . hehe . ter amat lahh poyo ayat aku ini . jangan jeles .

actually , aku tidak tahu nak post apa . sori jika korangg tidak suka apa yg aku post . minta maaf di pohon dari aku kepada pembaca blog yg melintas blog aku .


Older | Newer
♣ TWILIGHTLAKERS'Z ♣
Template By : Izzat ELFish