Follow | Home
ZackYanie
18 February 2012 | 2/18/2012 | 0 comments
asrama yayasan selangor . kau betul-2 membuat kan aku tertekan apabila stay di situ . makin hari . makin bertambah ketat disiplin kau . itu tak bolehh . ini tak boleh . hoi ! ape yg boleh huhh !  tension betul aku . dahh lah aku exco disiplin . tapi aku lahh pelajar yang paling terdedah kepada masalah disiplin asrama . ape punn tak bolehh . tahun nie . aku berazam tuk berubah . winkwink . berjaya kahh aku melaksanakan azam aku ?

sori tiada post mengenai cinta . cos otak sibuk memikirkan mengenai spm . kena prepare awal . kalau tidak . menyesal ! subject yg bakal menjadi pendamping aku adalah " bahasa melayu , english , sejarah , mathematics , pendidikan agama islam , additional mathematics , biology , physics , chemistry " . subject yang mantap kann . so persiapan yang mantap amat lahh diperlukan ! byebye .


Older | Newer
♣ TWILIGHTLAKERS'Z ♣
Template By : Izzat ELFish