Follow | Home
ZackYanie
25 January 2012 | 1/25/2012 | 0 comments
i don't know what are going now ! haha . poyo nya aku speaking ! jgn jadi mat saleh laa zack . hihi . this year . very important because i'am spm candidates ! wow . macam tidak percaya uhh . bia betul nie . pejam celik pejam celik . dah tua aku nie . opppsss . bukan tua . tapi ' matang ' . hihi . blog aku . telah di edit oleh seseorang yang aku percaya . percaya kee ? ahh . boleh lah jugak . nama die nurul hanis . orang nya secomel nama . haha . sah . kalau die taw aku cakap die comel . kembang gile kang . haha . budak pendek ( comel ) uhh . memang baik . haha . die kawan aku yg agak sporting lahh . tapi . hanya kawan . hihi .

hari demi hari , buku demi buku , helai demi helai . tetapi . aku tetap aku . helaian buku menjadi santapan harian mata ku . otak ku menerima banyak tugasan untuk save semua data yang terkandung di dalam setiap helaian buku yg ku baca . kasihan otak ku . minda ku . duduk diam sahaja . kerana . minda hanya mengaplikasikan nya apabila aku memerlukan . mulut terkumat kamit membaca apa yg tercatat pada reference book  . mata pula . amat rancak bergerak ke kiri dan ke kanan untuk memerhatikan perkataan yg wujud di dalm buku tuu . wow . terima kasih . usaha yg aku lakukan . hanya berhasil sampai bab yg ke 3 . bab yg lain . sudah malas . hehe . semua nya sudah penat . bak kata pujangga melayu . ' study smart not study hard ' . berguna kata-kata tersebut . tapi . ada aku kesah . cara pembelajaran aku lain . haha .

1um , 2 um , 3 um , 4 um . tapi apabila aku form 5 . 5uia menjadi destinasi pembelajaran ku . wow . kelas pertama utk minda kelas pertama . tetapi . layak kah aku ? persoalan yg amat susah dijawab .tapi . aku akan buktikan yg aku mapu menyerlah kan diri dalam kelas tuu . i will beat everyone in my class ! tetapi . mampu kah aku ? haha . hanya angan-angan mat jenin lahh ~ . cikgu yg mengajar dalam kelas tuu . semua cikgu yg tip top . tapi . aku menghadapi masalah dlm subject sejarah , math mode , bm ,chemist ! ahhh . macam mane nie . cikgu yg ajar subject tuu . membuat kan aku susah utk memahami apa yg hendak aku pelajari . pening aku memikirkan nya . takpe . aku akan berusaha dengan cara aku sendiri . hehe . nie baru sekolah menengah . belum universiti lagi . haha . lagi banyak kott cabaran hendak belajar . haha .

aimi , hanis , fitriah , hasima , iman , nasha , nabilah , liyana ,hazmi , nabil , asyraf . byeee ~ haha . rindu korang semua . sori lah yee taun nie kita ta dpt stay same kelas . ta dapat aku na kacau korang semua . haha . terutama nya hanis ( si pendek ) , fitriah ( kaki donut ) dan aimi ( si spect ) haha . ta dapat kacau korang 3 beradik kan . haha . korang belajar elok-elok taww at kelas uhh . hehe . hasima ( taiko tai ) dan juga liyana ( rock ) . ta dapat buli aku dahh kan . padan muka korang . cari mangsa lain yee . hihi . balqis ( najwa latif ) . jappp . najwa latif kee ? haha . ada lah iras-iras sikit . tapi . sori lah cos perli kau dlm fb tuu ye . aku ta taw cm ne na mnx maap nie . dahh la nak spm . ohhh my god . aku mnx maap kt sini jelaa . hehe . aku mnx maap ye balqis . jgn kau menyimpan dendam ye . haaa . aini ( ----- ) . akher nya . aku berjaya mnx maap pada kau . tapi . kenapa . kau pandang aku slack je ? aku dahh hensem yee ? haha . sengal lahh . lantak lahh . janji kau dahh maap kan aku . haha . tinggal balqis jee nie . bila lahh die na maap kan aku ?

exco disiplin . adalah jawatan ku di asrama . wow . amat berdisiplin nya aku nie . haha . perasan yg ter amat kuat adalah sifat semula jadi ku . kamu semua perlu mengerti . haha . barang terlarang seperti handphone , mp3 dan barang-barang elektronik tidak dibenarkan dibawa masuk ke dalam asrama . sebagai seorang yg semangat . aku patuh pada undang-undang asrama . haha . first time niee . macam ta percaya lahh perubahan sifat aku niee . but . alhamdulillah lahh . hihi . warden dan semua staff asrama dahh percaya pada perubahan sifat ku ini . haha . suka nya aku ! hehe .

kepada jantung hati ku --> sori ehhh ta dpt teman kan awak dengan lebih pada tahun niee . tahun nie . tahun spm kann . so . u must understand me bby . hihi . seriously . tiap masa kamu akan berada dalam jiwa serta minda ku whai syg ku . study sy kenal lebih kan . kerana ilmu sangat penting . sy kena utama kan ilmu lebih daripada kamu . tunggu sy dan jangan lupa sy ok syg . gambar kamu menjdi pendamping ku di saat diri ku merindui mu wahai sygg . hehe . sori ehhh . terjiwang pula . hihi . belajar elok-elok dan fokus time belajar ehh . jangan main-main study ok . yg pling penting . hindari lelaki lain yeee . jangan rapat sangat dengan dieorang ok . hehe . sy cemburu sangat lahhh . hihi .

study biar lepak , result bagi gempak !
pelajaran didahulukan , kekasih diutamakan !
tingkatkan prestasi , kurangkan kontroversi !
spm target ! -- 10 A+ -- !


Older | Newer
♣ TWILIGHTLAKERS'Z ♣
Template By : Izzat ELFish