Follow | Home
ZackYanie
27 January 2012 | 1/27/2012 | 0 comments
hello . apa kaba ? semalam dah jadi penceramah tentang obesiti dan couple . wow ! tajuk dahh hangat . tapi lepas aku berceramah . cerita nya terus jadi hangit seperti tahi ayam . haha . sengal ahh ! hari nie tidak tahu nak post ape lahhh . otak aku dahh buntu lahh .

biology menjadi santapan mata aku malam tadi . wow . best gila study malam tadi . masuk jeee . alhamdulillah . hihi . nak taw apa tajuk yang aku baca tuu . ' cell division ' adalah tajuk yg aku baca . abes satu tajuk tuu . hehe . banyak info yang aku peroleh daripada buku tuu . tapi ta cukup banyak untuk menghadapi spm . soo . masa yg ada perlu di korban kan untuk membaca buku . bukan menghadap gadget-2 yang ada . haha . tapi . tanpa gadget , aku amat lahh susah nak baca buku . cos . tangan aku nie . gatal sangat nak bermain dengan keyboard laptop aku nie . lepas aku dahh puas kan tangan aku nie . baru lahh ada semangat yg ummmm untuk berperang dengan buku-2 . haha . agak aneh sifat ku ini . pelik bin benar kan ?

" seorang lelaki membuatkan seorang wanita hilang kepercayaan terhadap lelaki  " . tuu lahh tajuk aku hendak bercerita hari ini . aku cerita apa yg aku tahu . tiada kompromi yehh ! haha .

mengapa wanita hilang kepercayaan terhadap lelaki ? jawapan nya adalah kerana sifat lelaki ! sifat lelaki yg ego ! sentiasa hendak kan wanita yg paling seksi , cantik dan semua nya ! ituu nafsu lelaki yg pling bahaya ! selain itu , sifat lelaki yg tamak ! tidak cukup satu . hendak berpuluh-puluh wanita ! haha . tapi . cukup kah tenaga kau wahai lelaki ? i dont think so . sifat lelaki yg pendendam adalah punca lelaki mempermainkan lelaki . ini mungkin sebab dia pernah dipermainkan oleh wanita yg curang . dan akibat nya . dia memasang niat untuk mempermainkan semua wanita yg lain . bodoh ! haha . sifat lelaki yg pantang dicabar . camne nak cakap ye . haa . contoh nya . bila kawan kepada lelaki ini mencabar untuk memikat wanita tersebut dan couple dengan dia dalam beberapa minggu . n then clash gan dia . dan lelaki tuu . akan dapat ganjaran daripada kawan nya . nie lahh lelaki yg paling bangang kott ! bodoh + sengal ! haha . facebook . haaa . nie lagi satu virus paling bahaya yg membuatkan hati lelaki bertambah-2 niat nya untuk mempermainkan wanita . jagalahh aurat mu untuk malam pertama mu ! haha . mata lelaki ini . bahaya . asal nampak yg uppsss sikit . haa . abes lahh di ayat nya . pastuu . dahh dapat . byebye . haha . jaga-2 lahh ye kaum hawa yg masih wujud di muka bumi dan di muka buku ituu yehhh ! kasihan wanita dipermainkan oleh lelaki kann . so . berjaga-jaga lahh ye wahai wanita sekalian . kenali lahh lelaki ituu sebelum kamu menyesal . sori lahh kaum lelaki . aku rosak kan status lelaki . aku tak nak wanita asyik berasa sedih kerana dipermainkan oleh lelaki . kasihan aku tengok dahh ! haha .

tapi ingat kaum wanita . tidak semua lelaki macam tuu lahh . ada yg bertanggungjawab jugak . like me uhh . haha . perasan jee . hihi .korang nak taw ta macam mana nak mengenal pasti seseorang tuu bertanggungjawab ke tak ? . selalu nya lau lelaki dapat no phone korang . mesti dia terus mesej kann . korang layan jee . pas tuu . kalau selama 4-5 bulan dia masih mesej korang . tanda nya dia ikhlas berkawan dengan korang . tapi . kalau dia mintak couple pas tuu . jangan cepat-2 korang terima . menyesal kang . korang mesti lahh cepat-2 alih kan tajuk couple tuu . sembang pasal lain pulak . haha . buat begitu sekurang-kurang 7 hari lahh . tengok kesabaran dia untuk menunggu korang . kalau dia masih sabar . baguss lah . tanda nya . dia ikhlas mintak couple tuu . tapi . sebelum terima dia . pasti kan semua soalan yg korang tujukan kepada dia berjawab dengan jawapan yg bernas dan masuk akal ok . antara soalan yg korang boleh ajukan . " sebab dia berkawan dengan korang , sebab dia minta couple , tanya sal gf dia , dan pape lagi lahh " . banyak sangat soalan yg korang lehh tanya . malas aku nak senaraikan . korang kan bijak macam aku ! haha .

adik angkat atau kakak angkat ? nie lahhh cara lelaki hendak merapati wanita . haha . baru kenal beberapa hari kat facebook . dahh declare . sengal uhh . haha . tapi . tak salah . sekurang-kurang dapat kita tambah kenalan dan family di facebook kann . experience boleh di kongsi bersama-sama dan masalah juga turut boleh di kongsi bersama . tapi . masalah tuu . tak payah di kongsi kott . cos korang bukan nya kenal pun lelaki tuu . haha . soo . just bersembang-sembang jelaa untuk isi masa lapang !

have a nice day today ! sorry jika perkataan yang diucapkan tidak berkenan di otak anda semua . byebye !


Older | Newer
♣ TWILIGHTLAKERS'Z ♣
Template By : Izzat ELFish