Follow | Home
ZackYanie
23 December 2011 | 12/23/2011 | 0 comments
sial ! apahal nie . mood aku . very very bad ! eee . bengang nya . YA ALLAH . bantu lah hamba mu ini . tenang kan la jiwa hamba mu ini ! aku tak tahu . kenapa jiwa nie . rasa terseksa gila . tapi . hari ni jelaa ! 2 hari . hubungan aku gan family aku . tak ok ! sial ! ni punca nya . adik aku tuu . sial laa . pasal die . gan muka die yg amat membengangkan aku . pada minggu nie ! abes family aku kene . celaka laa ! cm sial je ! aku tak ad mood ! pagi tadi . bangon-bangon dah menyirap . pasword laptop aku . ak dah tukar malam tadi . pasword nya . zack cyg yanie 030411 . tu pasword aku . pas tuu . pagi tadi aku nak bukak laptop . ta bole . wrong pasword . kepala otak kau laptop . aku yg tukar . aku igt laa sial ! nasib baik jangka hayat laptop aku nie masih panjang ! bersyukur laa wahai laptop yg sial ! pas tuuu . aku try laa pasword lama aku . pasword nya . zack cyg yanie . pehhh . mcm sial ! boleh pulak . laptop nie pon . na kena kan aku gak ke ! BODOH ! ahhh . lantak laa . janji . laptop aku boleh guna ! pas masalah laptop aku ! timbul pulak masalah lain . cm taik dalam air pulak ! dah hilang . timbul yg lain ! cm sial an ! masalah lain . adalah gan yanie aku ! yes sayang . hak awak na buat yahoo messeger ke ta ! tapi . tidak kah kamu yg kata . ' sy rindu kat awak sangat . na jumpa awk ' .. tuu yg awak cakap an ? tol tak ? dah ad teknologi . kenapa tana guna . video call gune yahoo messenger ?  eee . yanie . sy mencari jalan . tapi . awak tana . ok fine . tana pakse . hari lain baru sy pakse ! eee . tension aku . next problem ! sal game fifa 2012 ! bodoh je . asyek-asyek kalah ! bangang ! sial ! sebelum nie . asyek menang je aku main league ! minggu nie . minggu sial kott ! masalah lagi ! apabila . ear phone mp3 aku ! di singgahi oleh semut-semut yang datang entah dari mana ! bodoh gila ! tak ad mood ! ok . nak tido !

p/s : yanie . kalau kamu membaca nya . hirau kan mood sy !


Older | Newer
♣ TWILIGHTLAKERS'Z ♣
Template By : Izzat ELFish