Follow | Home
ZackYanie
26 December 2011 | 12/26/2011 | 0 comments
okayy ! lelaki baik mau berceloteh ! haha . semalam . pergi tengok wayang bersam kawan-kawan lelaki . perempuan tak ad ! bukan muhrin . ta elok . berdosa ! haha . tengok cerita . ahhh . lupa ! haha . kelakar ! ter ketawa terbahak-bahak saya di buat nya ! tapi . sebelum nak g tengok wayang tuu . aku berhenti di SHELL . al maklum la . motor aku haus . nak minum minyak ! memang best . apabila . ada signboard ' LAYAN DIRI ' di situ ! wak luu . tak pernah aku isi minyak sendiri menggunakan pam minyak tuu ! kau pikir aku pekerja di situu ke haa SHELL ! siott je . tapi . takpe lah . ambil pengalaman . mana taw . tuu kerja kau tuk mencari rezeki ke ! haha . bodoh ! . aku pergi kaunter . dengan selamba berkata ' bang . motor tuu . isi rm4 minyak ' . dan aku pun menuju ke motor ku utk mengisi minyak meggunakan pam minyak ituu ! macam orang bodo aku mengerjakan pam tuu ! tersembur-sembur minyak tuu ! aku na isi rm4 . tapi . macam rm1 . lancau laa ! membazir ! sial je . kering poket underway aku ! haha . orang yg berada di situ . mentertawakan aku denagn selamba badak ! aku dah buat lawak . support la minyak aku balek sial ! haha . lantak laa situu ! kenangan sengal ! hari nie pula . pergi bukit malawati dan juga pergi melihat kelip-kelip ! haha . penat menunggu turn tuk naik train tok naik ke atas bukit tersebut . tiba-tiba pakcik pembawak train berkata ' mintak maaf semua . train rosak . minggu depan baru elok . ' sial ! aku menunggu 2jam . semata-mata pakcik tersebut berkata begitu ! kepala otak dia ! lenguh tulang kaki , bontot dan pelbagai jenis tulang lagi ! gila betul ! last-last . jam 7.00 p.m. baru naik . tu pon . naik kenderaan sendiri . bodoh gila ! membazir beli tiket ! next destination ! taman kelip-kelip ! nice destination ! haha . barisan sepanjang 200meter . dilengkapi dengan pelbagai jenis bau yg memberangsangkan kepala otak ! butuh ! menunggu lagi ! sial gila . sumpah penat doo ! 1jam30minit . tu lah masa yg aku tunggu tuk naik sampn melihat kelip-kelip ! cantik gila ! teramat puas hati sungguh ! macam pokok krismas + i-city ! haha . cantik sangat ! tapi . berbaloi kah . 1jam30minit menunggu kalu dibandingkan dengan 20minit bersama kelip-kelip ! lancau ! amat tidak berbaloi ! haha . tapi . ahh . lantak la . janji puas ! ok . byee . sayang yanie aku sorang jee !

p/s --> gambar semua di facebook aku !



Older | Newer
♣ TWILIGHTLAKERS'Z ♣
Template By : Izzat ELFish