Follow | Home
ZackYanie
30 December 2011 | 12/30/2011 | 0 comments
mesej dari yanie kepada aku --> " awk sye mntk maaf klau ap yg sye buat ni buat awk sket ati  .. sye buat ni sume bkn sbb sye na . tpi sye terpkse . sye tana awk gan sye cket ati lg . tiap ari kte akn sket ati . sye tana cm tu . awk tlg pham sye . ckp kt ibu awk jgn mrah awk cos bkn awk ta jge sye . tpi sy yg na cm ni . krim slam kt ibu awk . ckp kt dy sye mntk maaf sbb buat ank dy cket ati " .

tuu mcj die . tadi on phone kejap . nak copy mcj nie ! penat aku meng cancel apabila si yanie syok call aku ! agak sedih sebenar nya cos tak layan die ! sebab nya adalah aku tak nak sape-sape kacau aku ! mum aku call adik aku tadi ! die nak ckp gan aku .

perbualan aku gan mum aku --> " assalamualaikum . along . kenapa off fon . ibu call tak dpt tadi . nie . spe nama mkwe along tuu . haa . yanie . mesej ibu tadi . die kata die mnx maap kat along n suruh along on phone . kenapa ni along ? ibu igt korang boleh bahagia . nie dah ada masalah . belum agi kahwin . lagi byk masalah kang . tadi ibu dah beli kan mknn . mkn lah . jgn tension ye anak ibu nie . pergi amex wuduk dan solat . mnx petunjuk dari ALLAH " .

tuu perbualan mum aku . mum aku amat mengambil berat tentang ku . terima kasih ALLAH cos anugerah kan ibu yg sebaek tuu kpada ku . iya mmg ada masalah gan die . tapi . sori iya tak ckp masalah nye . takut ibu kecewe . maaf kan iya cos tak jujur . bukan masa nya . cos . iya tana ibu bertambah tension . bia iya yg handle masalah nie ye bu .

perbuatan aku kepada adik ku --> dia nak pergi tanjong karang . main cyber cafe la tuu ! tapi . die pergi senyap-senyap . kau pikir aku nie ape bodoh ! sentap gile hati aku ari nie . die menjadi mangsa ! sori dik ! aku amex berat sal kau tapi dgn cara yg salah ! aku tak taw na nasihat kan kau . dgn tangan n kaki yg ad nie lah yg menasihatkan kau ! aku terajang die , tumbuk die , dan tolak-tolak die . muka die agak malang apabila lebam di muka cos terkena tumbukan free aku ! sori dik ! salah lepas tension !

tuu perbuatan aku sbgai abg ! kepala otak aku ! serabut ! bangang ! pukimak ! sial ! butoh ! celaka ! ahhhh ~ . tension nya aku ! adik aku menjadi tempat pelepasan jiwa yg tension ! lancau lah ! sbb org lain . adik aku yg kena !

pesanan tuk yanie --> kalau awk terbaca blog sy ! terima kasih ! fb sy ! akan sy deactive kan ! kamu tahu sebab ap ! sebab tension ! hanya blog nie yg still active . tuk menjadi tempat lepasan tension sy ! kamu pikir sy ape haaa ! tunggul kayu ! or sepende basah ! senang awak ckp . sori ! wak luu ! awak pikir perasaan sy murah ke ! igt senang ke sy nak wujud kan perasaan sayang dan cinta sy at awk ! bukan mudah bodoh ! sebab tuu ! pas couple gan ainie tuu ! sy dah malas nak couple g sebenar nya ! tapi . semenjak tengok awk dlm fb ! sumpah ! sy terus jatuh hati kat awk ! sebab tuu . sy dgn muka sial sy nie . mnx couple kat awk byk kali walaupun awk tolak sy ! dan terima kasih cos terima sy di tanggal 3.4.11 .walaupun awk terima sebab nak balas dendam at aidil !asal awk buat sye mcm nie ! sial laa ! sy couple gan awak . bukan maen-maen lah bodoh ! sy serius ! istilah main-main tuk perasaan ! takda dalam kamus hidup sy ! paham tak ! bangang lah ! kalau aku kate aku boleh bersabar gan kau ! dengar lah ! sebab aku dah pilih kau lah aku bersabar ! kau saket kan hati aku ! yesss ! memang tuu yg kau lakukan ! tapi . aku bukan jenis yg pendendam lah ! aku akan cuba tuk happy kan perasaan aku jika kau membuat hati ku saket ! kau tak taw suma tuu ! yg kau tahu ! putus asa ! wak lu ! aku dah ckp . jgn putus asa ! hari nie ! kau betul-betul putus asa ! dan istilah clash terucap dari mulut kau ! actually . bukan hari-hari kau buat aku saket hati ! cume bila aku yg buat kau saket hati barulah kau buat aku saket hati ! adil lah ! awak ! sekarang hati sy dah tawar ! serious sy ckp ! kalau awk terlambat ! keputusan akan jadi lain ! tu je yg sy nak ckp ! dan sy nak awk tahu ! sy akn sentiase mengingati awak walaupun apa-apa keadaan ! tetapi tak dapat teman kan awk dalam apa-apa keadaan kecuali ! ada perubahan mood dari sy ! dan 9 tahun lagi tuu ! hanya bermain di fikiran ku ! aku betul-betul couple gan kau ! tapi kau buat aku cm nie ! aku sungguh kecewa gan kau ! tak sangka ! jiwa aku dipermain kan buat kali yg kedua ! terima kasih ! jikalau aku on phone . sori kalau aku reject panggilan kau ! hnye panggilan yg urgent akan di layan ! sori menggunakan pnggilan aku kau ! mnx maaf dipohon ! sori cm marah awak dalam blog nie . sy tak mara . cume nak luah kan perasaan tertekan . mnx maap kalau bahasa sy buat awak benci sy ! igt ! sy tidak akan pernah membenci awak tetapi akan sayang awak ! sehingga nyawa saya diambil !


Older | Newer
♣ TWILIGHTLAKERS'Z ♣
Template By : Izzat ELFish