Follow | Home
ZackYanie
23 December 2011 | 12/23/2011 | 0 comments
hello . all my stalkers ! haha . hari nie amex result PMR ye . tahniah laa kepada yg dapat 8a sehingga yg mendapat 8e . haha . korang dah berusaha ! n tuu laa yg korang dapat . jgn bersedih mahu pun kesal . dah terlambat . haha . nasi udah jadi bubur ! haha . ter ingat aku at tahun lepas time amex result ! sedih aku ! target 7a . tapi . 6a je . haha . tapi . taw-taw je result aku tuu na same gan yanie aku . ahh . takpe . bru sweet ! haha . n first time aku dapat dengar suara die time amex result tuu . haha . rock suara die . cm baby ! haha . cair aku . bila dia ber suara . haha . nie dah bercinta ! halamak . lebur terus aku . haha . ok . straight to the point ! petang tadi . tga-tga mesej yanie aku . die mnx aku tinggal kan die . gile ke die tuu . haha . aku dah na nanges taw ta ! tapi . tibe-tibe die kate . padan muka . na taw sal ape . cos dah kene gan die . eee . gurau kasar tuu . haha . tapi . nevermind . aku an sempoi . aku suka awex yg suka bergurau . cm mulyanie aku tuu ! haha . die kena kan aku cm tuu . cos aku balas mesej die kontot-kontot n lambat-lambat . bermisai die tunggu mesej aku sampai ! haha . padan muka kamu sayang . aku dengan die . semakin rancak bercinta . haha . sehingga . sal kahwin . aku gan die sembang kan . haha . sori . private ape yg aku mesej gan die ! tapi . perempuan punya cadangan lagi bernas ! soo . i follow her idea . haha . hormati bakal isteri . hehe . poyo je . tapi . betol ! impian ku . adalah . utk menjadi . husband yanie ! hehe . besar betol impian ku ini . ahh . lantak laa . impian aku . haha . janji . aku happy ! haha . ok . ta taw na cakap ape . syg kamu yanie !


Older | Newer
♣ TWILIGHTLAKERS'Z ♣
Template By : Izzat ELFish